Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
zeer vriendelijke , gemoedelijke en toch correcte bediening. Men voelt er zich "wie zuhause".

Review door Herman op 2015-12-18
Scoremotivatie
Altijd krijgt men er een vriendelijke ontvangst en het eten is er heerlijk en typisch.

Tips voor de handelaar
Doe zo verder.

Review door Willy op 2015-12-18
Scoremotivatie
leuk en gezellig tafelen

Review door op 2015-12-18
Scoremotivatie
we gaan altijd terug voor hun vriendelijkheid en het lekkere eten !

Review door Chantal op 2015-12-18
Scoremotivatie
Altijd lekker eten, chef altijd vriendelijk

Review door Rudy op 2015-12-18
Scoremotivatie
Uitbaters zijn altijd goedgezind en vriendelijk

Review door Chantal op 2015-12-18
Scoremotivatie
ze zijn altijd heel vriendelijk en staan altijd klaar met leuke uitspraken

Review door Rudy op 2015-12-18
Scoremotivatie
Supper vriendelijke en aangename service en bovenal lekker eten. Een echte aanrader

Tips voor de handelaar
Doe verder zoals je bezig bent, een topper

Review door Rudi op 2015-12-18
Scoremotivatie
Blijf spontaan maar toon toch wat meer "echte vriendelijkheid"

Tips voor de handelaar
Misschien een persoon meer in de keuken. Lang wachten is niet leuk.

Review door Nadine op 2015-12-18
Scoremotivatie
Soms heb ik de indruk dat hij "gemaakt" vriendelijl is.

Tips voor de handelaar
Laat iedereen zijn schotel kiezen, vanaf 5 couverts kan dat blijkbaar niet meer, spijtig...

Review door Nadine op 2015-12-18
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.