Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Leuke sfeer, toffe bediening en zeker zeer lekker eten, doe zo verder !

Review door Harald op 2016-01-03
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening in een leuk \"skisfeertje\"

Review door Tom op 2016-01-03
Scoremotivatie
Altijd een glimlach, goedgezind, zalige bediening en last but not least lekker eten !

Tips voor de handelaar
Een keertje meer een Zwitserse avond of namiddag. Altijd sfeer verzekerd.

Review door Mark op 2016-01-03
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening in een aangenaam sfeertje

Review door Tom op 2016-01-03
Scoremotivatie
Top resto met een betggevoel

Review door Stan op 2016-01-03
Scoremotivatie
Als je hier niet smakelijk en lekker eet, eet je het nergens!!!!!!

Tips voor de handelaar
Goe bezig, doe zo verder

Review door Rudi op 2016-01-03
Scoremotivatie
Prima eethuis met vriendelijk personeel.

Review door Guido op 2016-01-03
Scoremotivatie
de vriendelijk is altijd even vriendelijk ongeacht wanneer je er binnenkomt, zelfs al is het een tijdje geleden

Review door Chris op 2016-01-03
Scoremotivatie
sfeervolle,klantvriendelijke en kwaliteitsvolle onderneming

Review door Hubert op 2016-01-03
Scoremotivatie
altijd even vriendelijk.\'s morgens of \'s avonds

Review door Haribert op 2016-01-03
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.