Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
het geeft ons telkens het gevoel er thuis te komen.

Tips voor de handelaar
voor ons is het prima zoals het nu is , ontspannen sfeer, lekker eten, prima bediening

Review door Ludo op 2016-03-23
Scoremotivatie
Aanrader om eens lekker en gezellig te tafelen. En altijd een goede sfeer.

Review door Marina op 2016-03-21
Scoremotivatie
We worden steeds heel goed ontvangen, het eten is super lekker en we keren steeds weer goedgeluimd huiswaarts.

Tips voor de handelaar
Geen idee.

Review door Marina op 2016-03-21
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk personeel

Tips voor de handelaar
Er was geen achter grond muziek

Review door Vera op 2016-03-20
Scoremotivatie
goede sfeer - vriendelijke bediening - lekker eten -prima prijs / kwaliteit

Tips voor de handelaar
doe zo verder

Review door Wilfried op 2016-03-16
Scoremotivatie
lekker, proper, vriendelijke bediening, toffe sfeer en inrichting

Tips voor de handelaar
-------------

Review door Diane op 2016-03-15
Scoremotivatie
Gastvrijheid ten top. Vriendelijkheid en een gevoel thuis te worden ontvangen.

Tips voor de handelaar
Niet zo lekker eten serveren , dit is slecht voor de lijn..... ;-)

Review door op 2016-03-14
Scoremotivatie
keuken, ontvangst, gezelligheid sfeer dik in orde, vandaar een 10/10

Review door op 2016-03-14
Scoremotivatie
Vlotte en vriendelijke bediening

Tips voor de handelaar
Niks te verbeteren

Review door Christine op 2016-03-13
Scoremotivatie
Zeer aangename bediening begeleid met de nodige humor en kwinkslagen

Review door Ludo op 2016-03-12
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.