Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
alles DIK in orde

Tips voor de handelaar
geen!!

Review door Diane op 2016-04-01
Scoremotivatie
in orde!!!!!

Tips voor de handelaar
geen

Review door Diane op 2016-04-01
Scoremotivatie
picco bello

Tips voor de handelaar
geen opmerkingen

Review door Diane op 2016-04-01
Scoremotivatie
alles top!!!!

Tips voor de handelaar
alles ok

Review door Diane op 2016-04-01
10 O.K....
Scoremotivatie
O.K.

Tips voor de handelaar
O.K.

Review door Mathijs op 2016-03-31
Scoremotivatie
super gezellig en heel vriendelijk personeel!!

Review door Liesbeth op 2016-03-30
Scoremotivatie
Altijd tof om Zwitsers eten te vinden zo dicht bij huis!

Review door Laure op 2016-03-30
Scoremotivatie
Supervriendelijke mensen!

Review door Marijke op 2016-03-30
Scoremotivatie
Lekkerste in Nijlen

Review door Nick op 2016-03-30
Scoremotivatie
Super kwaliteit

Review door Nick op 2016-03-30
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.