Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Vriendelike en sympatish :) !

Tips voor de handelaar
WIN !

Review door Aurélie op 2016-05-24
Scoremotivatie
Vriendelike en sympatish

Tips voor de handelaar
Go wedstrijd en win

Review door Aurélie op 2016-05-24
Scoremotivatie
Vriendelike en sympatish

Tips voor de handelaar
Doe de wedstrijd

Review door Aurélie op 2016-05-24
Scoremotivatie
zeer goede vriendelijke ontvangst en bediening, niets is te veel

Tips voor de handelaar
bij aankomst de kaasgeur in de zaak

Review door Jan op 2016-05-23
Scoremotivatie
zeer vriendelijke ontvangst , goed gegeten en prachtige bediening

Tips voor de handelaar
kaasreuk in restaurant was storend bij aankomst !

Review door Jan op 2016-05-23
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en grappig

Review door Diane op 2016-05-21
Scoremotivatie
lekker gegeten ,goede verzorging

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Review door Marie-Josee op 2016-05-20
Scoremotivatie
Keivriendelijk

Review door Vera op 2016-05-16
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en zeer lekker eten

Tips voor de handelaar
Niet nodig

Review door Vera op 2016-05-16
Scoremotivatie
Altijd heel vriendelijk,grappig en heel behulpzaam

Tips voor de handelaar
Die heeft geen tips meer nodig.

Review door Vera op 2016-05-16
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.