Reviews voor Bärgli, het Zwitsers Eethuis
Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Het was heel origineel en heel lekker
Review door Mieke op 2016-01-11
Het was heel origineel en heel lekker
Review door Mieke op 2016-01-11
Scoremotivatie
Spontaan en hartlijk onvangst,altijd een lach en tijd voor een babbel met de klanten ondanks de drukte.
Review door Sylvia op 2016-01-11
Spontaan en hartlijk onvangst,altijd een lach en tijd voor een babbel met de klanten ondanks de drukte.
Review door Sylvia op 2016-01-11
Scoremotivatie
Vriendelijk en knap personeel
Review door Hannes op 2016-01-10
Vriendelijk en knap personeel
Review door Hannes op 2016-01-10
Scoremotivatie
JE BENT DAAR OP VERLOF
Tips voor de handelaar
ZO BLIJVEN
Review door Benny op 2016-01-09
JE BENT DAAR OP VERLOF
Tips voor de handelaar
ZO BLIJVEN
Review door Benny op 2016-01-09
Scoremotivatie
ALTIJD OPTIMISTISCH
Tips voor de handelaar
BLIJVEN ZO
Review door Benny op 2016-01-09
ALTIJD OPTIMISTISCH
Tips voor de handelaar
BLIJVEN ZO
Review door Benny op 2016-01-09
Scoremotivatie
altijd blij gezind en optimistisch
Tips voor de handelaar
blijf zo
Review door Benny op 2016-01-09
altijd blij gezind en optimistisch
Tips voor de handelaar
blijf zo
Review door Benny op 2016-01-09
Scoremotivatie
Lekker eten, vriendelijke service
Review door Anzji op 2016-01-09
Lekker eten, vriendelijke service
Review door Anzji op 2016-01-09
Scoremotivatie
super
Tips voor de handelaar
doe zo verder
Review door Maria op 2016-01-09
super
Tips voor de handelaar
doe zo verder
Review door Maria op 2016-01-09
Scoremotivatie
Uitstekend
Tips voor de handelaar
Doe zo voort !
Review door Maria op 2016-01-09
Uitstekend
Tips voor de handelaar
Doe zo voort !
Review door Maria op 2016-01-09
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.