Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Prima gastheer en gastvrouw

Review door Hans op 2019-10-14
Scoremotivatie
Uitstekende gastheer

Review door Hans op 2019-10-14
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening

Review door Hans op 2019-10-14
Scoremotivatie
Sympathieke en vriendelijke bediening , heel goede keuken en keuze op de menu (origineel Zwitsers) .

Review door Frank op 2019-10-09
Scoremotivatie
Toffe eetgelegenheid waar je terecht kan voor een lekkere maaltijd en een vriendelijke bediening

Review door Luc op 2019-09-20
Scoremotivatie
Zeer toffe bediening en heel lekker eten

Review door Harald op 2019-09-09
Scoremotivatie
Geweldig vriendelijke uitbaters

Review door Bar op 2019-09-01
Scoremotivatie
Top uitbater

Review door B. op 2019-09-01
Scoremotivatie
geweldig

Review door Fien op 2019-09-01
10 Top...
Scoremotivatie
Top

Review door Tuur op 2019-09-01
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.