Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Na jaren ervaring met het restaurant blijven we nog steeds komen, dus klasse !

Review door Jeannine op 2016-01-03
Scoremotivatie
Wij kennen dit restaurant al jaren en zijn er nog steeds tevreden, dat zegt genoeg denk ik over de kwaliteit van het eten, de bediening en de vriendelijkheid !

Review door Jeannine op 2016-01-03
Scoremotivatie
aangename gezellige open sfeer

Review door Erik op 2016-01-03
Scoremotivatie
zeer lekker eten goede bediening

Tips voor de handelaar
gewoon voortdoen

Review door Marcel op 2016-01-03
Scoremotivatie
super aangename vriendelijke mensen !

Tips voor de handelaar
groupon voor \'s avonds ?

Review door Denise op 2016-01-03
Scoremotivatie
heel vriendelyke bediening, met een zwanske ,zeer aangenaam

Tips voor de handelaar
doen het goed

Review door Marcel op 2016-01-03
Scoremotivatie
TOFFE VRIENDELIJKE UITBATER

Review door JENNY op 2016-01-03
Scoremotivatie
Altijd een kwinkslag klaar

Review door op 2016-01-03
Scoremotivatie
TOFFE HOND - HEET SUSI

Tips voor de handelaar
MET OUD OP NIEUW IEDEREEN OP TIJD ZIJN CAVA

Review door VERLINDEN op 2016-01-03
Scoremotivatie
TOFFE HOND

Tips voor de handelaar
VAN OUD OP NIEUW IEDEREEN OP TIJD ZIJN CAVA

Review door VERLINDEN op 2016-01-03
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.