Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
vriendelijk gezellig en lekker eten we voelen ons daar thuis.

Tips voor de handelaar
geen alles is oke

Review door Paula op 2015-12-18
Scoremotivatie
Humor op de eerste plaats . Gezellige sfeer

Review door Maria op 2015-12-18
Scoremotivatie
Beter kan niet! Best place ever voor een romantisch eten in de winter <3

Tips voor de handelaar
keep going on this way :D

Review door Mélodie op 2015-12-18
Scoremotivatie
Het is nu eenmaal zo !

Review door Herman op 2015-12-18
Scoremotivatie
kan niet beter

Tips voor de handelaar
onmogelijk

Review door Croonen op 2015-12-18
Scoremotivatie
altijd vriendelijk,en goed eten

Tips voor de handelaar
kan niet is altijd goed

Review door Croonen op 2015-12-18
Scoremotivatie
Goede keuken en vriendelijke bediening.

Review door Nicholas op 2015-12-18
Scoremotivatie
Steeds vriendelijke bediening en.....lekker eten

Review door Patrick op 2015-12-18
Tips voor de handelaar
Zo voort blijven doen

Review door Ilse op 2015-12-18
Scoremotivatie
Prima menukaart buiten de speciale gelegenheden nog iets extra Verzorgde uitvaart koffietafel waarvoor we U nogmaals danken

Review door Ludo op 2015-12-18
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.