Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Dik ok maar de drank (bier en wijn ) zijn naar de hoge kant !

Tips voor de handelaar
Verder geen komentaar.

Over de ontvangst
Het is precies of je komt er al jaren . We zijn er toch al 5 X geweest ook met de familie .

Over het interieur
Goed

Over product/dienst
Ze doen hun best ondanks het weinige personeel.

Over de verkoper
Er is maar even ober en de baas .

Review door Georges op 2017-05-07
Scoremotivatie
Zowel eigenaar als personeel zeer vriendelijk en hoffelijk. NIETS NEGATIEFS !

Review door Guy op 2017-05-03
Scoremotivatie
prettig onthaal, vriendelijke bediening

Review door Marc op 2017-05-01
Scoremotivatie
Supervriendelijk en goede keuken

Review door Martine op 2017-05-01
Over de ontvangst
Interieur brengt je meteen in Zwitserse bergsferen, dat met een duitse guten Abend, geeft je een echt vakantiegevoel.

Over het interieur
Een echt berghut sfeer vanaf het eerste moment! Gezellig!

Over product/dienst
Allemaal erg lekker, de wijn misschien wat aan de prijzige kant...

Over de verkoper
Prijst met enthousiasme zijn gerechten.

Review door Thais op 2017-04-29
Scoremotivatie
Beter kan niet ,doe zo verder

Over de ontvangst
We kwamen voor de 4 x daar en nog steeds die vriendelijke man die iedereen de nodige aandachtgeeft

Over het interieur
Super gezellig echt een zwitserse berghut

Over product/dienst
Supper die gril hoed met een gezelschap is dit iediaal

Over de service
Regelmatig wordt gevraagt of alles oke is en of het volgende mag komen ofdat ge lie ereven wacht

Review door Caroline op 2017-04-23
Scoremotivatie
hoogstaande keuken - supervriendelijke bediening

Review door Monique op 2017-04-23
Scoremotivatie
Apart rokerslokaal als het buiten kouder is. Nu ging de deur heel veel.open en dicht door rokers en koelde het serieus af in het restaurant.

Review door Valérie op 2017-04-17
9 ...


Review door Natan op 2017-04-17
Scoremotivatie
in winter deur toe laten

Over het interieur
gezellig

Over product/dienst
lekker

Review door op 2017-04-16
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.