Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
De zuurste mens komt er buiten als de zoetste cocktail !

Tips voor de handelaar
Denk niet dat er iets aan toe te voegen !

Review door Rik op 2018-05-01
Scoremotivatie
altijd met een glimlach bediend, goed eten

Review door Ludo op 2017-12-31
Scoremotivatie
GEZELLIG - FAMILIAAL

Review door Gilbert op 2017-12-23
Scoremotivatie
Bij Rudy voel je u direct thuis, vriendelijk, aangenaam, vlotte bediening en bovendien kei lekker eten!

Review door Kathleen op 2017-12-04
Scoremotivatie
eigenaar is zeer vriendelijk, duidelijke uitleg over de gerechten. tartartarenhoed is een geweldig gerecht om te doen met vrienden of familie

Review door Martine op 2017-12-02
Scoremotivatie
zeer leuke sfeer; fantastische interactie met de handelaar; we gaan er zeker nog naar toe

Tips voor de handelaar
niet nodig

Review door Iris op 2017-11-26
Scoremotivatie
Het is feest als je bij de Rudi bent geweest. Het eten is altijd in orde.

Review door Lambrechts op 2017-11-14
Scoremotivatie
Altijd feest, lekker, gezellig.

Review door Lambrechts op 2017-11-14
Scoremotivatie
Super goede en leuke ontvangst en bediening

Over de ontvangst
Super goede en leuke ontvangst en bediening met hier en daar een leuk grapje, echt familiaal waar ik wel van hou

Over het interieur
Iet wat krap tussen de tafels en geen muziek

Over product/dienst
Zeer smaakvol en leuke presentatie

Review door Roeland op 2017-11-04
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk.

Review door Ghislaine op 2017-10-30
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.