Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Al vele malen gaan eten en altijd heel vriendelijk daar

Review door Peggy op 2017-01-11
Scoremotivatie
Niets is hier te veel gevraagd

Review door Veerle op 2017-01-09
Scoremotivatie
Steeds goedgemutst

Review door Veerle op 2017-01-09
Scoremotivatie
Hier kom je eten om u op te vrolijken !

Review door Rik op 2017-01-09
Scoremotivatie
Kwinkslag krijg je erbij als kers op de taart !!

Tips voor de handelaar
Nog béter ? Misschien met fluwelen handschoentjes aan !! Het is nu al 100%

Review door Rik op 2017-01-09
Scoremotivatie
Door zijn gevatte antwoorden en guitige gezegden smaakt het eten er nog beter !!

Tips voor de handelaar
Stop er mee want we krijgen krampen van het lachen !

Review door Rik op 2017-01-09
Scoremotivatie
Altijd leuk toeven hier.

Review door Irène op 2017-01-09
Scoremotivatie
Lekker eten, vriendelijke bediening en de nodige, soms flauwe moppen nemen we er graag bij.

Review door Irène op 2017-01-09
Scoremotivatie
Lekker eten en vriendelijke bediening.

Review door Irène op 2017-01-09
Scoremotivatie
Lekker eten, vriendelijke patron met de nodige grapjes.

Review door Irène op 2017-01-09
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.