Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
staek supperlekker , en alvast gebakken naar wens van klant wat spijtig genoeg van weinige restauranten kan gezegd worden

Review door Monica op 2016-04-10
Scoremotivatie
DE BEGROETING WAS HEEL HARTELIJK EN GEMEEND

Review door Christine op 2016-04-08
Scoremotivatie
altijd een vriendelijke ontvangst

Review door Hildegart op 2016-04-07
Scoremotivatie
top service! We voelen ons altijd heel welkom!

Review door Stefanie op 2016-04-07
Scoremotivatie
lekker eten en vriendelijke patron

Tips voor de handelaar
ik zou zeggen:doe zo voort zeker

Review door FRANS op 2016-04-06
Tips voor de handelaar
kunnen geen tips geven, want de bediening is op en top, suuuuppppperrrrrr vriendelijk

Review door Eric op 2016-04-06
Scoremotivatie
Gewoon TOP. Iemand die tijd maakt voor zijn klanten, en dit steeds met de glimlach

Review door Frederik op 2016-04-06
Scoremotivatie
perfecte bediening en vriendelijk

Tips voor de handelaar
ik kan geen tips bedenken alles goed zo!!!

Review door Gustaaf op 2016-04-05
Scoremotivatie
Prima café!!

Tips voor de handelaar
Blijf zo verder doen!!

Review door Marina op 2016-04-05
Scoremotivatie
Blijf zoals je bent

Review door Marie-Louise op 2016-04-05
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.