Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zeer vriendelijke eigenaars

Review door Lore op 2016-03-30
Scoremotivatie
leuk , gezellig en kwaliteit.

Review door Maurits op 2016-03-29
Scoremotivatie
Zeer goede Service Zeer goede Service zeer vriendelijke bediening

Tips voor de handelaar
Alles in orde

Review door Fanny op 2016-03-29
Scoremotivatie
heel hartelijk en warm

Review door Annette op 2016-03-29
Scoremotivatie
Perfecte bediening en10/10 voor aangeboden menu\'s

Review door Michel op 2016-03-29
Scoremotivatie
zeer vriendelijke en gedienstige mensen

Review door Marcel op 2016-03-28
Scoremotivatie
De zaakvoerder is een zeer gastvrije man die er alles aan doet om het voor zijn gasten zo aangenaam mogelijk te maken.

Tips voor de handelaar
Beginnende kelners een kleine initiatie geven.

Review door Jordi op 2016-03-28
Scoremotivatie
Rudy en zijn team zijn steeds opgewekt, er mag al eens gelachen worden, je kan er kortom jezelf zijn, iedereen voelt zich er dadelijk thuis.

Review door Luc op 2016-03-28
Scoremotivatie
je weet wat je krijgt en ook een vriendelijke bediening

Review door Hugo op 2016-03-28
Scoremotivatie
Bij leven en welzijn zullen we begin volgend jaarnog eens een feestje organiseren bij hen

Review door Jeannine op 2016-03-28
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.