Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
lekker, gezellig en supervriendelijk

Review door Ann op 2017-01-05
Scoremotivatie
altijd even hartelijke begroeting bij aankomst

Tips voor de handelaar
goe bezig rudy !!

Review door Miranda op 2017-01-05
Scoremotivatie
altijd welkom in de bargly

Tips voor de handelaar
goe bezig rudy

Review door Jan op 2017-01-05
Scoremotivatie
Bij de bediening heb je steeds de indruk dat je in Zwitserland bent , na een lange wandeltocht. Een gevoel van welkom en een ongelooflijk gevoel van hartelijkheid.

Tips voor de handelaar
Ik zou niet weten wat . Het is top !!!

Review door Jan op 2017-01-05
Scoremotivatie
niet te missen,zeker een aanrader

Review door Anita op 2017-01-04
Scoremotivatie
De begroeting bij de entree, het contact met cliënteel, de aandacht, de vlotheid, de bediening, de sfeer en ambiance, alles ademt hier de oprechte klantvriendelijkheid en geen toneel. Recht voor de vuist en (h)eerlijk vriendelijkheid, ongedwongen, uitzonderlijk goed. Een 11 op 10 gaat niet, maar wel verdiend.

Tips voor de handelaar
Geen bijkomende tips

Review door Jean-paul op 2017-01-04
Scoremotivatie
Met azijn van je geen vliegen, ... met klantvriendelijkheid win je klanten en die geven je vertrouwen als de klantvriendelijkheid niet geacteerd is. Bij Bärgli is klantvriendelijkheid aangeboren en vanzelfsprekend gewoon, dus keren we telkens terug.

Tips voor de handelaar
Iedere medewerker van team Bärgli 100% doordrongen te (laten) zijn van dit gevoel ... klant is koning ...ook in Suisse en bij Bärgli :-)

Review door Greet op 2017-01-04
Scoremotivatie
Telkens we er waren werden we vriendelijkheid geholpen, met keuze der menu, tips over het bier én de wijn. En ook attentvol inzake de desserts. Kortom een baas met hart én ziel voor de zaak, waar je als klant een goed gevoel hebt, bij toekomen, tijdens het eten en bij vertrek.

Tips voor de handelaar
E-mail voor uitnodiging "thema-feesten" tijdig verzenden aub

Review door Jean-paul op 2017-01-04
Scoremotivatie
Bij het binnenkomen, tijdens de menu en ook bij \'t vertrek, steeds een vriendelijke wijze van omgaan met de klant. Waar kan je dat nog vinden? Hier bij Bärgli is dat zeker.

Tips voor de handelaar
Betere dienstverlening? Geen tips. Wel tip: Kapstokken in het zicht van alle klanten,....? (sociale controle)

Review door Jean-paul op 2017-01-04
Scoremotivatie
Zeer gastvrij, zeer vriendelijk en top aandacht voor zijn klanten

Tips voor de handelaar
Geen

Review door Jean-paul op 2017-01-04
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.