Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Prima zaak.

Review door roger op 2016-01-07
Scoremotivatie
Goed restaurant met vriendelijke bediening

Review door roger op 2016-01-07
Scoremotivatie
Vriendelijke ontvangst, voldoende uitleg bij gerechten.

Review door Juliana op 2016-01-07
Scoremotivatie
Eten altijd lekker en bediening altijd even vriendelijk

Tips voor de handelaar
Doe zo verder

Review door Maria op 2016-01-07
Scoremotivatie
Die man is de vriendelijkheid zelve !!!

Tips voor de handelaar
Dat kan ik niet, sorry ! Die man is gewoon vriendelijk uit zichzelf ... ! Die hoeft geen lessen meer te krijgen !

Review door Magda op 2016-01-06
Scoremotivatie
Alles dik in orde !!!

Tips voor de handelaar
De handelaar hoeft helemaal geen tips te krijgen voor een betere dienstverlening, dat zit gewoon in zijn natuur denk ik !

Review door Magda op 2016-01-06
Tips voor de handelaar
minder zuur zijn

Review door op 2016-01-06
Scoremotivatie
altijd even hartelijk, nooit slecht gezind

Review door Jeannine op 2016-01-06
Scoremotivatie
Zelfs de grootste \" Azijnpisser \" komt hier al lachend buiten !

Review door Rik op 2016-01-06
Tips voor de handelaar
Verder doen zoals u bezig bent !!!

Review door Rik op 2016-01-06
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.