Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Tips voor de handelaar
Goede bedienning,toppie!

Review door Patrik op 2016-01-04
Tips voor de handelaar
Goe bezig

Review door Nancy op 2016-01-04
Scoremotivatie
tip-top

Review door Andre op 2016-01-04
Scoremotivatie
Altijd heel vriendelijk

Review door Chantal op 2016-01-04
Scoremotivatie
ze zijn altijd vrolijk

Review door Rudy op 2016-01-04
Scoremotivatie
Voor mij De Vriendelijkste Handelaar !

Tips voor de handelaar
Redelijke taxi voorzien voor de autobestuurder ?... dan mag ik tenminste nog wat drinken om niet gepakt te worden en mijn wagen niet moet afgeven aan de politie controle...

Review door Rosemarie op 2016-01-04
Scoremotivatie
Zéér vriendelijke mensen en gezelligste interieur !

Tips voor de handelaar
tuinwandeling vlakker ?...

Review door Rosemarie op 2016-01-04
Scoremotivatie
Voor mij is alles perfect !

Tips voor de handelaar
geen tips.

Review door Rosemarie op 2016-01-04
Scoremotivatie
Toffe mensen en zéér warme, mooie sfeer, prachtig gedecoreerd !

Tips voor de handelaar
zou niet weten wat...

Review door Rosemarie op 2016-01-04
Scoremotivatie
Héél vriendelijk...maakt tijd voor een aangename babbel !

Tips voor de handelaar
geen commentaar.

Review door Rosemarie op 2016-01-04
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.