Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
heeft aandacht voor je wensen

Review door Jeanine op 2017-01-07
Scoremotivatie
hebben aandacht voor de klanten en hun wensen

Review door Jeanine op 2017-01-07
Scoremotivatie
vlot en super-vriendelijk, een plezier om er te gaan eten én nog ontvangen te worden op een manier dat je als klant nog weinig tegenkomt. Dus zo verder doen! Klantvriendelijkheid 100%

Tips voor de handelaar
geen tips te bedenken om nog te verbeteren

Review door Greet op 2017-01-05
Scoremotivatie
top-vriendelijke uitbater. Steeds met de glimlach en attent!

Tips voor de handelaar
geen

Review door Greet op 2017-01-05
Scoremotivatie
De ontvangst door de gastheer was ware leutseligkeit, alleen daarvoor zou je al terugkomen.

Review door Kurt op 2017-01-05
Scoremotivatie
Niet alleen vriendelijk maar ook gemoedelijk, zoals het een echte Zwitser betaamd

Review door Kurt op 2017-01-05
Scoremotivatie
zeer vriendelijke ontvangst je voelt je onmiddellijk thuis.

Review door Kurt op 2017-01-05
Scoremotivatie
Altijd een lach en een kwinkslag, ja ik kom er graag terug !!

Review door Ives op 2017-01-05
Scoremotivatie
een man met passie voor zijn vak, en hoge eisen qua kwaliteit !!

Review door Ives op 2017-01-05
Scoremotivatie
Bediening met een glimlach en meedenken met de klant.

Review door Nadia op 2017-01-05
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.