Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zeer sympathiek man,een lach aan alle klanten,een warm gevoel Een aanrader,ook qua bediening en menus

Tips voor de handelaar
Gewoon blijven zoals het is,goe bezig

Review door op 2017-10-25
Scoremotivatie
Weinig negatiefs te melden.

Tips voor de handelaar
Misschien een persoonlijk dankje bij vertrek

Review door Louis op 2017-10-15
Scoremotivatie
zeer vriendelijk en ongeforceerde bediening. Vlees van topkwaliteit

Review door Rudy op 2017-10-14
Over de ontvangst
Zeer gastvrij en vrolijk onthaal, zeer gedienstig.

Over het interieur
Zwitserse chalet-stijl, Zwitserse gezelligheid.

Over product/dienst
Altijd kwaliteitsprodukten!! Goede uitleg bij de gerechten!

Over de service
Superservice!

Over de verkoper
Goede commercant met oprechtheid naar de klant!

Review door Guy op 2017-07-05
Over product/dienst
Het eten is lekker en verzorgd.

Review door Sofie op 2017-06-30
Scoremotivatie
Patron is altijd klaar om een mopje te vertellen aan de klanten. Staat steeds ook zelf klaar voor de bediening. Men wordt bediend op de wenken. Patron is de vriendelijkheid zelve. Voor de rest niets aan toe te voegen. TOPPATRON!!!!! Klanten vanuit Merksem

Tips voor de handelaar
Niets aan toe te voegen. Doe zo voort...............!!!!!!!!!

Over de ontvangst
Normaal gezien geef ik nooit ergens bij een beoordeling 10/10. Want dat wil zeggen , dat het perfect is, en dat komt toch raar of zelden voor.Maar in deze zaak , kan het niet meer verbeterd worden, dus toch een 10/10 waard.

Over het interieur
Nee, geen suggesties. Het is er zéér gezellig . Men waant zich echt in Zwitserland.

Over product/dienst
Het eten is er lekker. Daarom gaan we ook steeds terug.

Over de service
Men moet nooit lang wachten op het eten.

Over de verkoper
Patron Rudi = Topman

Review door Eric op 2017-06-27
Scoremotivatie
altyd even spontaan

Review door Gunther op 2017-06-26
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke mensen ... zo moesten alle horec-uitbaters zijn. .... ontspannen en genieten in een mooie omgeving kan je bij Bargli

Tips voor de handelaar
Houden zoals het is

Review door Joseph op 2017-06-25
Scoremotivatie
Alle klanten worden er 'gewoonweg' ontvangen alsof je familie bent en tussenin horen er gepaste grapjes door de eigenaar bij, waarop de klant natuurlijk hierin kan meespelen als hij wil. Steeds supperrrrlekkkerrrr eten keer op keer, en steeds bediend met de glimlach door eigenaars, niets is hen teveel !!!!!!!!! Wij gaan er altijd met veel zin en glimlachend eten en komen spijtig genoeg tegen onze zin naar buiten (huis) maar wel met een goedgevulde maaginhoud en nog een veel grotere SMILE op ons gezicht van het genieten en amusement ! Bedankt BARGLI- zaakvoerders !!!!!! Tot de volgende .............! ;-) Groetjes, Vermeulen Jennifer en familie

Tips voor de handelaar
Kan echt niks bedenken...... Denk dat ik hierboven reeds alles en het beste vermeld heb......... ZIJ ZIJN GEWOON EEN TOP-TEAM !!!!!!!!!!!!!!!!!

Over de ontvangst
Iedereen wordt er ontvangen alsof je familie bent !

Over product/dienst
Liever geef ik 20/10 als het even kon !

Over de service
Idem

Review door Jennifer op 2017-06-25
Scoremotivatie
Geen

Over de ontvangst
Super

Over het interieur
Druk

Over product/dienst
Prima

Over de service
Gewoon goed

Review door Georges op 2017-06-14
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.