Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
zeer vriendelijke en grappige gastheer

Review door Paul op 2016-02-29
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en grappig bovendien

Review door Marida op 2016-02-28
Scoremotivatie
heel gemotiveerd, vriendelijk en enthousiast

Review door Wim op 2016-02-28
Scoremotivatie
superenthousiast

Review door Sabrina op 2016-02-28
Scoremotivatie
De schef doet goed zijn best nu zijn vrouwtje ziek is en hij de zaak alleen moet runnen

Tips voor de handelaar
Heel lekker eten !middagmenu kan nog beter

Review door Eddy op 2016-02-28
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk , voor herhaling vatbaar .

Tips voor de handelaar
Doe zo verder ( beter kan al niet ).

Review door Maria op 2016-02-28
Scoremotivatie
super vriendelijk en sympathieke mensen .

Review door Liesbeth op 2016-02-28
Scoremotivatie
Veruit de meest klantvriendelijke zaak, je wordt er steeds met een glimlach en vriendelijkheid ontvangen voor een uiterst lekker en/of romantisch etentje

Tips voor de handelaar
doe zo verder

Review door Rudi op 2016-02-27
Scoremotivatie
super enthousiast team en heel goed verzorgd met de nodige humor, wij gaan zeker terug

Tips voor de handelaar
blijf je zelf, wij komen alvast de 4de maart terug

Review door Veerle op 2016-01-13
Scoremotivatie
heel vriendelijke bedining , lekker eten , mooie inrichting restaurant

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Review door Georges op 2016-01-13
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.