Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
steeds vriendelijke bediening alsook het eten is er steed goed verzorgd

Tips voor de handelaar
Een afzuig systeem te hangen die de warmte wat weg neemt , het is soms er te warm om te zitten

Review door Suzanne op 2017-01-12
Scoremotivatie
Gezellig restaurant, heel vriendelijke bediening en heel lekker eten.

Review door Hilda op 2017-01-11
Scoremotivatie
Leuke sfeer, lekker eten en mooie inrichting.

Review door Hilda op 2017-01-11
Scoremotivatie
Dit is genieten van aankomst tot vertrek.

Review door Hilda op 2017-01-11
Scoremotivatie
Beste restaurant in zijn soort.

Review door Hilda op 2017-01-11
Scoremotivatie
Leuk restaurant voor een avondje uit.

Review door Hilda op 2017-01-11
Scoremotivatie
Hier wil men steeds terugkomen voor de sfeer en het eten.

Review door Hilda op 2017-01-11
Scoremotivatie
Gezellige, leuke sfeer en lekker eten.

Review door Hilda op 2017-01-11
Scoremotivatie
Hier geniet je van een lekkere en mooi zwisterse sfeer.

Review door Hilda op 2017-01-11
Scoremotivatie
Heel leuke sfeer en lekker eten.

Review door Hilda op 2017-01-11
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.