Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Vriendelijk onthaal , zeer enthousiaste handelaar !

Review door Rony op 2016-03-07
Scoremotivatie
Voor de eerste maal gaan eten. Heel gastvrij ondanks niet gereserveerd te hebben en goede uitleg over de maaltijd

Tips voor de handelaar
Doe zo voort

Review door Tanja op 2016-03-07
Scoremotivatie
Er was niets aan te merken op ons bezoek. We werden vriendelijk en familiaal ontvangen. We voelden ons meteen thuis en welkom!

Review door Wendy op 2016-03-06
Scoremotivatie
Wij kijken al uit naar ons volgende,perfecte service lekker eten ,vriendelijke personen,wat moet het nog meer zijn,proficiat mensen !!

Tips voor de handelaar
IK ZOU HET NIET WETEN,ZO VERDER DOEN ZOU IK ZEGGEN,TOT ZIENS

Review door Willy op 2016-03-02
Scoremotivatie
kennis gemaakt met dit restaurant via een cadeau bon,maar zal nog dikwijls gaan nu,alles heel lekker,bediening ,service en ga zo maar door,niet vergeten ook een heel knappe sfeer,1 woord perfect !!

Review door Willy op 2016-03-02
Scoremotivatie
humor, zeer vriendelijk

Review door Fanny op 2016-03-02
Scoremotivatie
Bediening,vriendelijk en eten,man toch allemaal zo lekker,gezellig vertoefd daar ,bijna 3 uur lang,graag tot de volgende keer

Tips voor de handelaar
Houden zo ,was fantastisch gezellig

Review door Greta op 2016-02-29
Scoremotivatie
altijd vriendelijk*altijd een beetje humor

Review door Petrus op 2016-02-29
Scoremotivatie
Is altijd en overal vriendelijk,heb de handelaar nog nooit een slecht humeur gehad

Review door Croonen op 2016-02-29
Scoremotivatie
aangename service ,op kwaliteit niets aan te merken.

Review door Kamiel op 2016-02-29
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.