Reviews voor Bärgli, het Zwitsers Eethuis
Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
super vriendelijk
Tips voor de handelaar
blijven volhouden
Review door Gaston op 2017-01-04
super vriendelijk
Tips voor de handelaar
blijven volhouden
Review door Gaston op 2017-01-04
Scoremotivatie
Altijd een warm en vriendelijk onthaal
Tips voor de handelaar
Geen opmerkingen
Review door Gaston op 2017-01-04
Altijd een warm en vriendelijk onthaal
Tips voor de handelaar
Geen opmerkingen
Review door Gaston op 2017-01-04
Scoremotivatie
zeer vriendelijk, gedreven en origineel
Tips voor de handelaar
doe zo voort !
Review door Gerda op 2017-01-04
zeer vriendelijk, gedreven en origineel
Tips voor de handelaar
doe zo voort !
Review door Gerda op 2017-01-04
Scoremotivatie
omdat het waar is, maar 10 op 10 mag je niet geven, er moet nog altijd plaats zijn voor beter !
Review door Jeannine op 2017-01-04
omdat het waar is, maar 10 op 10 mag je niet geven, er moet nog altijd plaats zijn voor beter !
Review door Jeannine op 2017-01-04
Scoremotivatie
Echt een \"Zwitsers\" gevoel
Review door Michel op 2017-01-04
Echt een \"Zwitsers\" gevoel
Review door Michel op 2017-01-04
Scoremotivatie
Rudy is altijd goed gezind en vriendelijk
Review door Magda op 2017-01-04
Rudy is altijd goed gezind en vriendelijk
Review door Magda op 2017-01-04
Scoremotivatie
gedienstige en vriendelijke bediening
Review door Guy op 2016-07-04
gedienstige en vriendelijke bediening
Review door Guy op 2016-07-04
Scoremotivatie
zeer gastvrije en supervriendelijke ontvangst
Review door Guy op 2016-07-04
zeer gastvrije en supervriendelijke ontvangst
Review door Guy op 2016-07-04
Scoremotivatie
gezellig en anders tafelen !!!
Review door Renhilde op 2016-07-04
gezellig en anders tafelen !!!
Review door Renhilde op 2016-07-04
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.