Reviews voor Bärgli, het Zwitsers Eethuis
Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
altijd zeer welkom en vriendelijk.
Tips voor de handelaar
doe zo voort
Review door Jean-Baptiste op 2016-01-06
altijd zeer welkom en vriendelijk.
Tips voor de handelaar
doe zo voort
Review door Jean-Baptiste op 2016-01-06
Scoremotivatie
vrienden aan huis
Tips voor de handelaar
alles OK
Review door Jean-Baptiste op 2016-01-06
vrienden aan huis
Tips voor de handelaar
alles OK
Review door Jean-Baptiste op 2016-01-06
Scoremotivatie
Origineel concept. Zeer vriendelijke en verzorgde bediening.
Review door Carine op 2016-01-05
Origineel concept. Zeer vriendelijke en verzorgde bediening.
Review door Carine op 2016-01-05
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke en verzorgde bediening
Review door Carine op 2016-01-05
Zeer vriendelijke en verzorgde bediening
Review door Carine op 2016-01-05
Scoremotivatie
Vriendelijk en warm onthaal steeds leuk om naar terug te keren!
Review door KARIN op 2016-01-05
Vriendelijk en warm onthaal steeds leuk om naar terug te keren!
Review door KARIN op 2016-01-05
Scoremotivatie
Zeer familiaal, beleefd en toch grappig
Review door Guy op 2016-01-04
Zeer familiaal, beleefd en toch grappig
Review door Guy op 2016-01-04
Scoremotivatie
steeds vriendelijk
Tips voor de handelaar
ga zo door
Review door Wendy op 2016-01-04
steeds vriendelijk
Tips voor de handelaar
ga zo door
Review door Wendy op 2016-01-04
Scoremotivatie
steeds vriendelijk met een brede smile
Tips voor de handelaar
doe zo verder
Review door Wendy op 2016-01-04
steeds vriendelijk met een brede smile
Tips voor de handelaar
doe zo verder
Review door Wendy op 2016-01-04
Scoremotivatie
altijd en overal vriendelijk
Tips voor de handelaar
kan niet
Review door Croonen op 2016-01-04
altijd en overal vriendelijk
Tips voor de handelaar
kan niet
Review door Croonen op 2016-01-04
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.