Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Mooi of slecht weer, altijd goede sfeer !

Review door Erna op 2016-01-03
Scoremotivatie
altijd een vriendelijk ontvangst, het eten is zeer verzorgd en lekker, Sylvia en Rudy alsook de garçon zijn heel gedienstig niets is hun te veel

Review door PAULA op 2016-01-03
Scoremotivatie
Goede ontvangst, lekker eten, Zwitserse gezelligheid

Tips voor de handelaar
Iets snellere bediening kan een verbetering zijn

Review door Gert op 2016-01-03
Scoremotivatie
Goede ontvangst, vriendelijke mensen

Review door Gert op 2016-01-03
Scoremotivatie
Ze zijn daar altijd goedgezind, precies vakantie als je daar binnenkomt!

Review door Veerle op 2016-01-03
Scoremotivatie
ernstig wanneer het moet,humor wanneer het kan maar steeds vriendelijk

Review door Pegie op 2016-01-03
Scoremotivatie
Vriendelijk en vooral attent onthaal, goede doch niet te overdreven humor

Tips voor de handelaar
De Appelzeller zonder ijs iets groter :-)

Review door Hugo op 2016-01-03
Scoremotivatie
Een vriendelijke en stabiele gastvrijheid met aandacht voor de specifieke wensen van de klant

Tips voor de handelaar
De mevrouw is mooi in haar typische kleren maar heeft ze niet altijd aan wat jammer is

Review door Hugo op 2016-01-03
Scoremotivatie
Steeds vriendelijke bediening.

Review door Philip op 2016-01-03
Scoremotivatie
steeds goed gezind

Review door Maria op 2016-01-03
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.