Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd goedgemutst, zelfs aan de telefoon!

Review door Mariën op 2015-12-23
Scoremotivatie
steeds een spontane & vriendelijk onthaal

Tips voor de handelaar
een witte kerst zou tof zijn....

Review door Fred op 2015-12-22
Scoremotivatie
om een prijs te winnen , doe ik alles hé broerke !

Tips voor de handelaar
Elke week prijs !!!

Review door Dirk op 2015-12-22
Scoremotivatie
Een vlotte babbel tijdens een rookpuze met de zaakvoerder.

Review door Wim op 2015-12-22
Scoremotivatie
Toffe kennismaking , heel vriendelijk en gedienstig

Tips voor de handelaar
Verlichting aan parking

Review door Gaston op 2015-12-22
Scoremotivatie
leuke mopjes!

Review door Britt op 2015-12-22
Scoremotivatie
Vriendelijk, grappig, informatief

Review door Anzji op 2015-12-22
Scoremotivatie
Heel vriendelijke bediening en super lekkere maaltijd

Review door Eva op 2015-12-22
Scoremotivatie
Sylvia en Rudy goede gastheer en gastvrouw

Review door Jean-Baptiste op 2015-12-21
Scoremotivatie
Wordt ontvangen als familiales nOK

Tips voor de handelaar
lAlles is daar OK

Review door Jean-Baptiste op 2015-12-21
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.