Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd superklantvriendelijk, grappige praatjes met klanten, ongelooflijk lekker eten en verzorgde presentatie, echte Zwitserse sfeer en uitstraling, ...!!!

Tips voor de handelaar
Kan ik hier nog iets aan toevoegen ? Voor mij, mijn gezin en familie, SUPERTOP !!!!!!

Review door Jennifer op 2016-01-03
Scoremotivatie
Altijd welkom

Review door Marjolein op 2016-01-03
Scoremotivatie
altijd zeer vriendelijke mensen

Review door Wilfried op 2016-01-03
Scoremotivatie
Heel vriendelijk, familiaal en lekker eten!

Review door Greet op 2016-01-03
Scoremotivatie
Heel vriendelijk, familiaal en heel lekker eten! Op tijd een goed Zwitsers feestje...

Review door Greet op 2016-01-03
Scoremotivatie
Sympathieke lieve mensen zonder enige pretentie. Als vader van een gehandicapte zoon leer je heel vlug herkennen of vriendelijkheid gespeeld is of oprecht.

Tips voor de handelaar
Geen negatieve opmerkingen die ik zou kunnen opnoemen

Review door Willy op 2016-01-03
Scoremotivatie
Is een van de zeldzame zaken waar ik me van de eerste minuut van mijn eerste bezoek thuis voelde en dat gevoel heb ik ondertussen al jaren...

Tips voor de handelaar
Doe zo verder!

Review door Willy op 2016-01-03
Scoremotivatie
heel vriendelijk

Review door Maria op 2016-01-03
Scoremotivatie
Na zoveel jaren blijven we nog steeds komen, dus dat zegt voldoende zeker !! Klasse !!

Review door Jeannine op 2016-01-03
Scoremotivatie
Komen steeds vragen of alles naar wens is, snelle service, lekker eten.

Review door Freya op 2016-01-03
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.