Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zeer goede ontvangst en bediening.Eten heel lekker

Review door Claesen Willy op 2016-01-02
Scoremotivatie
Top zaak. Super mensen

Tips voor de handelaar
Keep up the good work

Review door Jacques op 2016-01-02
Scoremotivatie
Super toffe mensen en geweldig eten.

Tips voor de handelaar
Doe vooral zo voort.

Review door Jacques op 2016-01-02
Scoremotivatie
Super restaurant . Lekker eten en vriendelijke mensen .

Review door Marie-Louise op 2016-01-02
Scoremotivatie
zeer goed van eten en zeer proper zeer vriendelijke mensen

Tips voor de handelaar
alles is zeer goed

Review door Marcel op 2016-01-02
Scoremotivatie
vriendelijk en zeer goed van eten en zeer proper

Tips voor de handelaar
alles is opperbest

Scoremotivatie
vriendelijk en zeer goed van eten en zeer proper

Tips voor de handelaar
alles is opperbest

Review door Marcel op 2016-01-02
Scoremotivatie
grappige mopjes

Review door Matthew op 2016-01-01
Scoremotivatie
heel vriendelijke bediening van iedereen, chapeau !!!

Review door José op 2016-01-01
Scoremotivatie
Met de beste wil ter wereld kan ik geen opmerking maken over het gebrek aan vriendelijkheid van de uitbater !

Tips voor de handelaar
Dat is uiteraard enorm moeilijk ... eigenlijk zou Mr. Smets tips kunnen geven aan veel uitbaters en garçons van andere restaurants !

Review door Magda op 2015-12-30
Scoremotivatie
Hoeft dit bij 10/10 ?

Tips voor de handelaar
Ik zou zeggen ... mijn auto wassen terwijl ik aan \'t eten ben ... maar dat kan ik uiteraard niet vragen. Ik denk wel dat Mr. Rudy Smets dat zou doen, maar dat mag ik echt niet willen !

Review door Magda op 2015-12-30
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.