Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Vriendelijke bediening en altijd lekker eten.

Review door Hilda op 2018-06-29
Scoremotivatie
de bediening is goed, het eten is lekker en verzorgd en er is een aangename sfeer, de eigenaar is heel vriendelijk

Review door Sonia op 2018-06-29
Scoremotivatie
Heel lekker en heel vriendelijk.

Scoremotivatie
Heel lekker en heel vriendelijk.

Review door Yvette op 2018-06-29
Scoremotivatie
Heel gastvrij en altijd aangenaam in omgang met klanten

Review door Olga op 2018-06-29
Scoremotivatie
rudy en zijn vriendin liliane verwelkomen de mensen steeds met een vriendelijk woord en een glimlach, een grap of een borrel grappa is nooit ver weg. gezelligheid is er troef en een familiale sfeer.

Tips voor de handelaar
blijf zoals jullie nu zijn !

Review door Miranda op 2018-06-29
Scoremotivatie
lekker eten en mooi zwitsers arrangement

Review door Ludwina op 2018-06-27
Scoremotivatie
heel joviale mensen en goed eten

Review door Wilfried op 2018-06-27
Scoremotivatie
Steeds vriendelijke bediening, een kwinkslag of een grap het kan allemaal terwijl je wacht op je volgende gerecht. Je krijgt steeds de juiste info, rustig en beleefd ( zelfs als het druk is )

Tips voor de handelaar
Niks aan toe te voegen

Over de ontvangst
Ook hier weer de vriendelijke en beleefde ontvangst en tafelbezorging

Over het interieur
Ik hou van de Zwitserse sfeer die hier hangt en me steeds in de juiste ( verlof ) stemming brengt

Over product/dienst
Verzorgde schotels

Over de service
Zelfs bij grote drukte een snelle bediening

Over de verkoper
De arbeidsvreugde straalt er bij deze mensen af, altijd goedgeluimd en bereidwillig

Review door Frank op 2018-06-27
Scoremotivatie
Oppassen moet je er doen want door de moppen van Rudy zou je u wel eens kreupel kunnen lachen !

Tips voor de handelaar
Nog beter ? Is nu al het maximum !

Over de service
Nog sneller op tafel ? Dan zal Rudy zich DRONES moeten aanschaffen !

Review door Rik op 2018-05-01
Tips voor de handelaar
Wat is hier nog aan toe te voegen we zijn nu al aan 150% !

Review door Rik op 2018-05-01
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.