Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Super leuke en vriendelijke bediening

Review door Jens op 2015-12-29
Scoremotivatie
altijd maar dan ook altijd: vriendelijk en humoristisch

Review door Herman op 2015-12-29
Scoremotivatie
vriendelijke vlotte correcte bediening

Review door Chris op 2015-12-29
Scoremotivatie
Alles was dik in orde ! We voelden ons onmiddellijk thuis.

Tips voor de handelaar
Kan ik niet, alles was zo perfect in orde, dat we zeker geen tips kunnen geven qua dienstverlening.

Review door Paul op 2015-12-28
Scoremotivatie
Alles was perfect, de ontvangst, de bediening, het eten zelf ... en zelfs de rekening viel mee !

Tips voor de handelaar
Sorry, 3x sorry ... kan geen tips geven ... alles was perfect ! De uitbaters zouden eerder tips kunnen geven aan tal van restaurants waar de vriendelijkheid soms ver te zoeken is !

Review door Paul op 2015-12-28
Scoremotivatie
Ze zijn altijd vriendelijk zeer hoed gevoel in dit restorant

Review door Saskia op 2015-12-28
Scoremotivatie
Vriendelijke ontvangst. Gastvrij. Bij onverwachte zaken, losten ze dit professioneel op. Aangename sfeer en vlotte, vriendelijke bediening.

Review door Gert op 2015-12-27
Scoremotivatie
Supervriendelijke eigenaars , je voelt je onmiddellijk op je gemak!!! Perfecte , vlotte bediening !!! Steeds tijd voor een babbel en een grapje !

Tips voor de handelaar
geen

Review door Lieve op 2015-12-27
Scoremotivatie
supervriendelijke eigenaars , je voelt je onmiddellijk op je gemak !!! Perfecte vlotte bediening !!!! Steeds tijd voor een babbeltje en een grapje , dit maakt de avond altijd nog leuker en ontspannen .

Tips voor de handelaar
geen

Review door Lieve op 2015-12-27
Scoremotivatie
Gezelligheid troef! Lekker eten, mooi kader, toffe bediening. Wat wil een mens nog meer?

Review door Sven op 2015-12-26
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.