Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Super gezellig, toffe bediening, borreltje gekregen op het einde!

Review door Anton op 2019-01-06
Scoremotivatie
Lekker eten. Vriendelijk personeel. Gezellig interieur.

Review door Marleen op 2019-01-02
Scoremotivatie
Zeer lekker, eens iets anders en super gezellig!

Review door Shana op 2018-12-28
Scoremotivatie
De beste kaasfondue !

Review door Guy op 2018-12-26
Scoremotivatie
Super service en super vriendelijk

Review door Guy op 2018-12-26
Scoremotivatie
Altijd een beetje thuiskomen ...

Review door Guy op 2018-12-26
Scoremotivatie
We zijn al enkele keren voor een feest uitgenodigd in rest. Barli, en dat was uiterst positief. Nu zijn we er voor het eerst gaan eten (de befaamde tartarenhoed) en dat was een unieke ervaring. We gaan er zeker nog meerdere malen terug , en kunnen dit restaurant aan iedereen aanbevelen.

Review door Willy op 2018-12-25
Scoremotivatie
Lekker eten, speciale gerechten en een vriendelijke bediening.

Review door William op 2018-12-24
Scoremotivatie
Als je eens iets speciaals wil in een gezellige omgeving moet je hier zijn. Lekker eten, vriendelijke bediening en elke vraag wordt met de glimlach beantwoord.

Review door William op 2018-12-24
Scoremotivatie
Altijd een warm en vriendelijk onthaal.

Review door Marie Josee op 2018-12-23
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.