Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
ALTIJD even goed gezind

Tips voor de handelaar
Kan niet beter

Review door Jan op 2016-06-30
Scoremotivatie
word steeds bedient met een gulle lach

Review door Ludo op 2016-06-30
Scoremotivatie
steeds heel vriendelijk

Review door Ludo op 2016-06-30
Scoremotivatie
Steeds de vriendelijk zelve

Review door Ludo op 2016-06-30
Scoremotivatie
Enthousiaste handelaar die er in prachtig in slaagt om de "Zwitserse" sfeer in zijn eethuis in Kessel te creëren. We voelden ons een beetje terug in Zwitserland.

Tips voor de handelaar
Huisgemaakte rösti aanbieden?

Review door Lydia op 2016-06-30
Scoremotivatie
Ik kom er heel graag, het zijn vriendelijke en toffe mensen.

Tips voor de handelaar
Denk aan de invalide mensen tip op rij plaat voor teras.

Review door Patrick op 2016-06-30
Scoremotivatie
mooie muziek -aangename sfeer

Review door Maria op 2016-06-30
Scoremotivatie
steeds met humor

Tips voor de handelaar
Soms wachttijd wat inkorten indien mogelijk

Review door Lucien op 2016-06-30
Scoremotivatie
Vriendelijk en sociaal

Tips voor de handelaar
Mag nog een beetje flexibeler zijn

Review door Silvia op 2016-06-27
Scoremotivatie
Leuke bediening, leuke babbel en ook lekker eten.

Review door Leo op 2016-06-27
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.