Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Lekker eten, leuke periodiek acties

Review door Gert op 2017-01-04
Scoremotivatie
Gezellig interieur en zeer goede ontvangst. Vriendelijke bediening

Review door Gert op 2017-01-04
Scoremotivatie
Steeds goede ontvangst, verzorgd interieur en lekker eten

Tips voor de handelaar
Bediening kan soms iets sneller

Review door Gert op 2017-01-04
Scoremotivatie
In een aangename sfeer zoals thuis krijg je hier een uitstekend menu voorgeschoteld.

Review door Gerard op 2017-01-04
Scoremotivatie
Een zaak waar je een lekker menu krijgt voorgeschoteld op een wijze waarbij je je als thuis voelt.

Review door Gerard op 2017-01-04
Scoremotivatie
goede bediening en vriendelijk

Tips voor de handelaar
in de winter maanden is het boven te warm om te eten

Review door Suzanne op 2017-01-04
Scoremotivatie
super gezellig en proffesioneel

Review door Peter op 2017-01-04
Scoremotivatie
super vriendelijke mensen en altijd lekker eten

Review door Kelly op 2017-01-04
Scoremotivatie
Super vriendelijke mensen en altijd heerlijk eten

Review door Kelly op 2017-01-04
Scoremotivatie
vlotte en vriendelijke bediening

Review door Ludo op 2017-01-04
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.