Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
charmante man

Tips voor de handelaar
Oostenrijkse wijnen aktief promoten

Review door Guy op 2016-04-19
Scoremotivatie
prachtig kader , vriendelijke bediening , lekker eten

Review door Georges op 2016-04-18
Scoremotivatie
Je voelt je direct thuis

Tips voor de handelaar
Geen

Review door Christina op 2016-04-17
Scoremotivatie
zeer vriendelijk en behulpzaam. top.

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Review door Jeannine op 2016-04-17
Scoremotivatie
Je voelt je er direct thuis

Tips voor de handelaar
Geen

Review door Christina op 2016-04-17
Scoremotivatie
Je voelt je er thuis

Tips voor de handelaar
Geen

Review door Christina op 2016-04-17
Scoremotivatie
Vriendelijk, steeds bereid aan te passen bij problemen

Review door Lieve op 2016-04-16
Scoremotivatie
prima service. Ontzettend vriendelijk

Tips voor de handelaar
alles was in orde

Review door Iris op 2016-04-16
Scoremotivatie
Hartelijke ontvangst. Prima service en zeer lekker gegeten.

Tips voor de handelaar
Voor mij was alles in orde

Review door Iris op 2016-04-16
Scoremotivatie
Staat steeds met de glimlach klaar voor zowel klant als leverancier

Tips voor de handelaar
nvt

Review door Tim op 2016-04-16
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.