Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
perfecte en goedlachse bediening

Tips voor de handelaar
doe zo verder

Review door Danny op 2015-12-21
Scoremotivatie
zeer lekker eten en zeer aangename bediening.

Review door Griet op 2015-12-21
Scoremotivatie
lekker eten , mooie Zwitserse keuze

Tips voor de handelaar
interieur iets soberder houden voor mij ha

Review door Zaakvoerder op 2015-12-21
Scoremotivatie
Professionele aanpak, gezelligheid, lekker eten, vriendelijk, gastvrij : kortom gewoon de plek bij uitstek.

Tips voor de handelaar
ik ben uiterst tevreden op de manier van werken, dus behouden.

Review door Mark op 2015-12-20
Scoremotivatie
Goede ontvangst en bediening. Kunnen ook goed om als er kinderen bijzijn.

Review door Lieve op 2015-12-20
Scoremotivatie
super vriendelijk en super eten

Tips voor de handelaar
doe zo voort !

Review door Michel op 2015-12-20
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk. Bij problemen met reservering zoeken ze mee naar beste oplossing. Wanneer je van Zwitserland houdt vindt je daar een stukje terug

Tips voor de handelaar
Doe zo voort !

Review door Lieve op 2015-12-20
Scoremotivatie
zeer vriendelijke bediening , gezellige inrichting

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Review door Georges op 2015-12-20
Scoremotivatie
zeer vriendelijke bediening

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Review door Georges op 2015-12-20
Scoremotivatie
heel vriendelijke bediening

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Review door Georges op 2015-12-20
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.