Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Hij zit nu al aan 200% Kan dit nog beter , denk het niet !

Over het interieur
Spijtig dat er een uur van sluiten is want daar vertoeven doet u dromen !

Over product/dienst
Zéééér lekker !

Over de service
Alles op zijn tijd zoals moet !

Review door Rik op 2017-05-21
Over het interieur
Moest ge niet weten dat ge in Nijlen zit zou je denken dat ge in Zwitserland zit !

Over product/dienst
Lekker zonder meer !

Over de verkoper
Wat hij aanbiedt daar mag je zeker van zijn dat het TOP is !

Review door Rik op 2017-05-21
Scoremotivatie
Hij zit nu al aan 200% Dus kan niet beter !!!

Over de ontvangst
Vriendelijk onthaal !

Over het interieur
Zéér goede achtergrond muziek niet luid juist afgemeten ! Gezellig zitten in het Zwitsers interieur !

Over product/dienst
Kwaliteit van de bovenste plank !

Over de service
Service is gemoedelijk en zéér op maat !

Over de verkoper
Heeft steeds een woordje klaar om de boel op te vrolijken !

Review door Rik op 2017-05-21
Scoremotivatie
Denk dat het nu al 200% is !

Over de ontvangst
Kom je er binnen als een zuurpruim de eigenaar zorgt er dan wel voor dat uw lachspieren allemaal gebruikt worden en dat ge als de vrolijkste mens buiten stapt !

Over het interieur
Ge waant u in Zwitserland zo mooi ingericht !

Over product/dienst
Steeds spijt dat het op is doch krijgen we méér dan voldoende op ons bord !

Over de service
Alles op zijn tijd , niet te traag , niet te rap ! Het is zoals het moet !

Over de verkoper
Voor zulke service en lekker eten is geen € teveel !

Review door Rik op 2017-05-21
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en behulpzaam

Review door Wilfried op 2017-05-21
Over de ontvangst
Zie bovenstaand.

Over het interieur
Gezellige Zwitserse sfeer.

Over product/dienst
Lekker, voldoende en verzorgd.

Review door Sofie op 2017-05-17
Over het interieur
zeer mooi je voelt je dadelijk in de Zwitserse sfeer

Over product/dienst
de kaasfondu was zeer lekker

Review door Christina op 2017-05-13
Over de verkoper
Super vriendelijke gastheer met (h)eerlijk eten

Review door Bart op 2017-05-09
Over de ontvangst
ondanks reservatie was tafel niet klaar en liet men ons gewoon een kwartier staan aan de deur. kan natuurlijk altijd gebeuren dat het druk is, maar mogelijkheid om bvb aan toog te zitten terwijl men wacht op z'n tafel en al iets aanbieden maakt het wachten wat aangenamer.

Over het interieur
uitbater heeft echt z'n best gedaan om de sfeer van een Zwitserse chalet te creëeren in het vlakke Kessel. grappig en gezellig.

Over product/dienst
eten is correct, maar voor verfijnde gastronomie moet je elders zijn. kaas- & garnaalkroketten komen uit diepvries, etc authentieke Zwitserse producten zijn dan weer wel de reden om hier te komen.

Over de service
kelner was vlot & vriendelijk

Review door Maurice op 2017-05-08
Over de ontvangst
typisch Zwitsers gevoel ...mooi interieur een klein beetje Zwitserland in ons Belgie...

Over product/dienst
Super leuk concept ...Tartaren hoed leuke ervaring en mega lekker !!!

Over de service
Vlotte en beleefde bediening !!!

Over de verkoper
Profecioneel personeel

Review door Annemie op 2017-05-08
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.