Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
steeds met humor ontvangen in een uitermate huiselijke en vriendelijke sfeer!

Tips voor de handelaar
Alles is top!!!

Review door Gudrün op 2016-01-03
Scoremotivatie
Gezellige sfeer. Altijd zeer smakelijke gerechten en een gemoedelijke bediening.

Review door Hilda op 2016-01-02
Scoremotivatie
Lekker eten, zeer goede service!!!

Review door Hilda op 2016-01-02
Scoremotivatie
Altijd snelle vriendelijke bediening. Heerlijk eten.

Tips voor de handelaar
Terras verwarming buiten voor de rokers? :p

Review door Corine op 2016-01-02
Scoremotivatie
Altijd goede service en vriendelijkheid op en top.

Tips voor de handelaar
Terras verwarming voor de rokers? :p

Review door Corine op 2016-01-02
Scoremotivatie
Topbediening met altijd een vriendelijk woord en een grapje !

Review door Rita op 2016-01-02
Scoremotivatie
Steeds even goed gezind ! Met een vleugje Duits bij de bediening heb je het gevoel in Zwitserland te zijn.

Tips voor de handelaar
Misschien eens denken aan wat creativiteit in de gerechten om te vermijden dat ze na jaren wat eentonig worden.

Review door Jan op 2016-01-02
Scoremotivatie
een heel gezellig restaurant met lekker eten, professionele en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit zeker in orde.

Tips voor de handelaar
zou het niet weten, het is goed zoals het is !

Review door Jeannine op 2016-01-02
Scoremotivatie
heel vriendelijk personeel en heel lekker eten

Review door José op 2016-01-02
Scoremotivatie
steeds vriendelijk

Review door Ferdi op 2016-01-02
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.