Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
het is als thuiskomen

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Review door Georges op 2015-12-20
Scoremotivatie
Hier smaakt uw eten nog lekkerder ! Waarom ? Het wordt met veel zorg en vriendelijkheid samen met een kwinkslag opgediend !

Tips voor de handelaar
Volgens mij moet er niets veranderen het is er reeds tip-top !

Review door Rik op 2015-12-20
Scoremotivatie
Hier moet je zijn om op uw \" Gemakske\" \" Wild \" te komen eten .

Review door Rik op 2015-12-20
Scoremotivatie
Door de vriendelijke aanpak in dit restaurant smaakt uw eten geen 100% maar 200%!

Tips voor de handelaar
Niets aan toe te voegen ! Houden zo !

Review door Rik op 2015-12-20
Scoremotivatie
Vriendelijk onthaal ! Eens aan tafel wordt met een kwinkslag je bestelling opgeschreven en dan aan tafel gebracht met veel gevoel voor humor, wat uw appetijt ten goede komt !

Tips voor de handelaar
Gewoon voortdoen zoals hij bezig is !

Review door Rik op 2015-12-20
Scoremotivatie
Toffe mensen. Uitnodigende sfeer.

Tips voor de handelaar
Goe bezig. Misschien eens een reisbeurs organiseren.

Review door Marlies op 2015-12-20
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening. Iedere klant wordt gelijk behandeld.

Tips voor de handelaar
Blijf eerlijke prijzen hanteren.

Review door Bruno op 2015-12-20
Scoremotivatie
Fantastische mensen die tijd maken voor hun klanten. Je voelt je er echt thuis. Geweldig, vriendelijk en fantastisch.

Tips voor de handelaar
Doe zo verder!

Review door Inge op 2015-12-19
Scoremotivatie
Men word vriendelijk ontvangen en bediend.

Tips voor de handelaar
Ik zou meer sfeer aan de buitenkant van het gebouw voorzien, voor de rest is alles perfect.

Review door Glenn op 2015-12-19
Scoremotivatie
Zou heel graag 20/10 geven als die keuze er was !!!

Tips voor de handelaar
Kan er momenteel niet echt iets aan toevoegen ....., wat wil zeggen voor mij op en top !

Review door Gill op 2015-12-19
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.