Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zeer vriendelijke bediening en superlekker eten voor een eerlijke prijs.

Review door Benny op 2015-12-16
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke mensen , heel lekker eten . Prijs kwaliteit prima een echte aanrader .

Tips voor de handelaar
Gewoon , doe zo verder ????

Review door Marie-Louise op 2015-12-16
Scoremotivatie
steeds gastvrij zonder kapsones

Review door Danny op 2015-12-15
Scoremotivatie
Heel uitstekende service en vriendelijkheid ... men voelt zich hier direct thuis. Waarom geen 10/10 ? Omdat men dan geneigd is te danken: ik moet niets meer verbeteren, ik ben de max !

Tips voor de handelaar
Doe zo voort !

Review door Dirk op 2015-12-13
Scoremotivatie
Leuke mopjes , altijd goed gezind, duidelijk gepassioneerd door hun zaak

Review door Britt op 2015-12-12
Scoremotivatie
Lekker eten, gastvrij team

Tips voor de handelaar
Geen opmerkingen!

Review door Anzji op 2015-12-11
Scoremotivatie
Gezellig , mooi , vriendelijk , kwalitatief uitstekend

Review door Patrick op 2015-12-11
Scoremotivatie
Je wordt er altijd heel vriendelijk ontvangen je voelt zich onmiddellijk thuis.

Review door op 2015-12-07
Scoremotivatie
Een etentje in Bargli is echt zoals het moet zijn. Gastheer en gastvrouw waren zeer vriendelijk en op het eten was NIETS aan te merken. In veel andere restaurants en dan speciaal bij jongere eigenaars en jong tafelpersoneel is de vriendelijkheid soms ver te zoeken. Een etentje bij Bargli is echt een aanrader !

Tips voor de handelaar
Sorry, sorry ... Ik kan geen tips geven want alles was perfect !

Review door Paul op 2015-12-07
Scoremotivatie
GOED GEGETEN ....VRIENDELIJKE BEDIENING

Review door RONALD op 2015-12-06
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.