Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Top top top.

Review door Mathias op 2019-11-13
Scoremotivatie
Zeer goede kwaliteit en service doe zeker zo verder

Review door Paul op 2019-11-10
Scoremotivatie
Goed bezig . Blijf zo verder doen !

Review door Maria op 2019-11-02
Scoremotivatie
proficiat doe zo verder

Review door René op 2019-10-27
Scoremotivatie
Prima keuken, eventueel werken met suggesties bovenop de bestaande kaart. Veel succes verder.

Review door Nicholas op 2019-10-22
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk, doe zo verder.

Review door Nicholas op 2019-10-22
Scoremotivatie
Goed bezig.

Review door Eric op 2019-10-20
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke gastheren.

Review door Hans op 2019-10-14
Scoremotivatie
Prima ontvangen en lekker gegeten.

Review door Hans op 2019-10-14
Scoremotivatie
Lekker eten, vriendelijke bediening

Review door Hans op 2019-10-14
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.