Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Supervriendelijke mensen!

Tips voor de handelaar
Geen tips nodig

Review door Willy op 2016-01-13
Scoremotivatie
Goede service en vriendelijk.

Review door Nicholas op 2016-01-12
Scoremotivatie
warm onthaal en lekker eten

Tips voor de handelaar
doe zo voort

Review door Noelle op 2016-01-12
Scoremotivatie
Brengen mij geluk.

Review door Swa op 2016-01-11
Scoremotivatie
geluksnummers

Tips voor de handelaar
Heel goed bezig.

Review door Swa op 2016-01-11
Scoremotivatie
lekker eten en heel vriendelijke bediening!

Review door Mieke op 2016-01-11
Scoremotivatie
veel parking en veel lekker eten

Review door Mieke op 2016-01-11
Scoremotivatie
ongelooflijk lekker eten

Review door Mieke op 2016-01-11
Scoremotivatie
prijs kwaliteit is zeker ok

Review door Mieke op 2016-01-11
Scoremotivatie
Heel vriendelijke bediening en heel lekker

Review door Mieke op 2016-01-11
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.