Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zeer verzorgde maaltijden

Review door Ludo op 2015-12-18
Scoremotivatie
Zeer rustig en gezellige gelegenheid

Review door Ludo op 2015-12-18
Scoremotivatie
Niets is te veel en steeds even vriendelijk

Tips voor de handelaar
Kan niet beter

Review door Ludo op 2015-12-18
Scoremotivatie
z? gezellig en prettig om te eten

Review door Patrick op 2015-12-18
Scoremotivatie
Na al die jaren worden we nog steeds niet buitengekeken :-)

Tips voor de handelaar
'k zou het niet weten ... altijd Frans brood bij de kaasfondue :-)

Review door Guy op 2015-12-18
Scoremotivatie
Je wordt er altijd heel vriendelijk ontvangen

Review door Lydie op 2015-12-18
Scoremotivatie
supergezellig en top verzorgd

Review door Catherine op 2015-12-17
Scoremotivatie
superhartelijke ontvangst

Review door Catherine op 2015-12-17
Scoremotivatie
supertoffe ontvangst, je waant je in Zwitzerland zelf, en de patroon is heel erg toegewijd en gastvrij

Review door Catherine op 2015-12-17
Scoremotivatie
Goed en lekker eten. Zeer goede sfeer en bediening door zeer vriendelijke mensen. Goede keuze van de menukaart.

Review door Elena op 2015-12-16
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.