Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Vriendelijke uitbater en hierdoor reeds eerder gewonnen voor Groot Nijlen, dat was geen toeval. Als client kom je graag terug. Klant- of mensvriendelijkheid is hier 100% oké!

Tips voor de handelaar
--

Review door Jean-paul op 2017-01-04
Scoremotivatie
Wij komen graag terug omwille van de uitzonderlijke vlotte omgang met de klant. Vriendelijk, vlot, belangstellend, niets is teveel .... top!

Tips voor de handelaar
Geen tips

Review door Jean-paul op 2017-01-04
Scoremotivatie
Een voorbeeldige wijze van omgang met klanten. Tijd voor de klant. Vriendelijk, vlot en niet opdringerig. Zo hoort het te zijn, doch zelden elders te vinden.

Tips voor de handelaar
Personeel steeds blijven coachen om dezelfde feeling over te brengen, ... de klant is koning.

Review door Greet op 2017-01-04
Scoremotivatie
Ongedwongen en vlot. Zeer klantvriendelijk en met aandacht voor de klant. Geeft goed gevoel. Het woord "hartelijk" welkom is een welgemeende uitdrukking die 100% juist is.

Tips voor de handelaar
Personeel bediening zou het DNA van de gastheer nog ietsje meer mogen in zich hebben, alhoewel dit reeds oké is. Meer mag altijd ;-) klantgerichtheid kost niets.

Review door Greet op 2017-01-04
Scoremotivatie
Sympathieke en vriendelijke ontvangst, bediening en contact tussen handelaar en klant. Als klant voel je hier echt welkom.

Tips voor de handelaar
Kan geen tips meer bedenken. Het is al top!

Review door Greet op 2017-01-04
Scoremotivatie
De uitbater is vriendelijk op naturelle wijze. Geeft tips en neemt tijd voor zijn klanten. Je hebt het gevoel \'vriend\' des huizes te zijn...en dat is heel uitzonderlijk. We komen graag terug omwille van de steeds sympathieke en warme ontvangst.

Tips voor de handelaar
Geen tips, behalve doe zo voort!

Review door Jean-paul op 2017-01-04
Scoremotivatie
Lekker eten, mooi verzorgde menu\'s, vriendelijk, attent, mooi ingericht, sfeervol, typisch suisse en met oog voor details, vriendelijkheid is hier vanzelfsprekend en niet geforceerd. Terugkeren is dan ook vanzelfsprekend als klant.

Tips voor de handelaar
Tips: wijnproef organiseren met sfeermuziek? De persoonlijke begroeting eventjes aan de tafels bij de klanten doet wonderen, doe zo voort.

Review door Greet op 2017-01-04
Scoremotivatie
Steeds vriendelijke ontvangst, prima prijs-kwaliteit, gezellig interieur. Originaliteit van Zwitserland ten top. Ook bijzondere aandacht voor ambiance.

Tips voor de handelaar
Enkele tips om nog betere dienstverlening...! Dat is een moeilijke vraag. De uitbaters doen reeds hun uiterste best. Steeds zijn we tevreden na ons restaurantbezoek. Misschien toch een tip: graag nog meer van thema-avonden ....

Review door Jean-paul op 2017-01-04
Scoremotivatie
Warm authentiek professioneel

Tips voor de handelaar
Doe zo voort

Review door Sabine op 2017-01-04
Scoremotivatie
Leuke omgeving, tof terras in de zomer, gezellige Zwitserse sfeer

Tips voor de handelaar
Bediening kan soms iets sneller

Review door Gert op 2017-01-04
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.