Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Bärgli en zijn team hebben dat nogmaals bewezen op het Valentijnsfeest

Tips voor de handelaar
zo blijven verder doen !

Review door Jeannine op 2016-03-28
Scoremotivatie
met een beetje humor , dus met een kwinkslag de mensen ontvangen

Review door Petrus op 2016-03-28
Scoremotivatie
tot 1 aug . bbq hmmmm lekker en kort bij .

Tips voor de handelaar
oke , doe zo voort

Review door Marie-Josee op 2016-03-27
Scoremotivatie
te vroeg sluiten na feestje

Tips voor de handelaar
na etentje langer mogen blijven dank u

Review door Marie-Josee op 2016-03-27
Scoremotivatie
Altijd goedgezind

Review door Jan op 2016-03-27
Scoremotivatie
Zeer gedienstig en vriendelijk

Review door Leo op 2016-03-27
Scoremotivatie
Vriendelijker is moeilijk

Tips voor de handelaar
Niets aan toe te voegen blijf zo verder doen !

Review door Rik op 2016-03-27
Scoremotivatie
DE vriendelijkheid in persoon !

Tips voor de handelaar
Enkele tips : Doe zo voort !

Review door Rik op 2016-03-27
Scoremotivatie
Door hun vriendelijkheid smaakt het eten eens zo goed !

Tips voor de handelaar
Volgens mij kan het niet vriendelijker !

Review door Rik op 2016-03-27
Scoremotivatie
Geen idee wat die cijfers hierboven betekenen ...

Review door Guy op 2016-03-27
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.